Social media: je kunt het leren
Ingewikkeld, die sociale media.
- Het kost je tijd
- Je wordt zichtbaar
- Je posts zijn bij voorkeur persoonlijk
- Het is meer dan een praatje bij een plaatje
- Je hebt er een zekere online-behendigheid voor nodig
Je wil graag bekend worden als auteur.
Maar je wil jezelf tegelijkertijd niet op de voorgrond plaatsen, of op de borst kloppen. Want het gaat ten slotte niet over jou; het gaat over je werk.
En je hebt niks met sociale media. Je weet niet hoe, je hebt geen tijd. En je weet niet wat de mensen leuk vinden.
Wij snappen dat. Het inrichten en beheren van je online-kanalen kan zomaar een bezoeking zijn. We leven nu eenmaal in een maatschappij, waarin de sociale media een belangrijke informatieve rol spelen.
Je kunt het leren. Dat is het goeie nieuws!
Het is best lastig, maar zó erg als hierboven is het nu ook weer niet.
Met onze trainingen leer je hoe je jouw social media inricht. Hoe je het op een effectieve manier verder uitbouwt, en hoe je ervoor zorgt dat je zoveel mogelijk conversie genereert.
Je vergroot je naamsbekendheid. Je creëert een achterban, met zoveel mogelijk fans die jouw nieuwe boek willen lezen, en kopen. Sociale media vormen een belangrijk deel van de marketing rondom jouw boeken, en van het bouwen aan jou als merk
Online aanwezigheid is een voorwaarde als je in contact wil komen met lezers, uitgeverijen en boekinkopers.
Onze sociale mediatrainingen zijn er voor zowel beginners als gevorderden en behandelen verschillende platforms. TikTok en Instagram, Facebook en LinkedIn: ze verschillen nogal van elkaar. Elk van deze media vraagt een eigen aanpak. Bovendien zijn niet al deze onlinekanalen voor iedereen even belangrijk.
Onze sociale media-expert
Denise Stadman verzorgt de trainingen samen met mij.