Praktische hulp
en extra denkkracht
Het team van Dorine Holman& heeft als missie
boeken en hun schrijvers in contact te brengen
met zoveel mogelijk lezers
Via alle mogelijke (legale) kanalen. Als uitgever is dat natuurlijk precies wat je wil. Maar soms kun je daar wel wat extra denkkracht en praktische hulp bij gebruiken.
Bijvoorbeeld bij:
- Het genereren van media-aandacht en publiciteit voor een boek. Niet gemakkelijk, door de overvloed aan aanbod.
- De ontwikkeling van de schrijver als merk (oftewel branding). Inclusief onze sociale mediatraining. Ook interessant voor redacteuren en andere medewerkers bij de uitgeverij.
- Persoonlijke communicatie met boekhandels en partners, in verband met boekverkoop. Boekhandelsmarketing dus, waarbij we met plezier over heggen kijken en buiten de lijntjes kleuren.
- Het ontwikkelen van een communicatieplan (inclusief media) en/of de marketing voor een boek, de schrijver en/of je fonds.
- Het mobiliseren van pers voor een bijzondere boekpresentatie.