Social media: je kunt het leren!
Ingewikkeld, sociale media
- het kost je tijd
- je wordt zichtbaar
- het is meer dan een praatje bij een plaatje
- je posts en je berichten zijn bij voorkeur persoonlijk
- je hebt er een zekere online-behendigheid voor nodig
Je wil graag bekend worden als auteur
Maar je wil jezelf tegelijkertijd niet op de voorgrond plaatsen, of op de borst kloppen. Want het gaat ten slotte niet om jou; het gaat om jouw werk.
Je hebt niks met sociale media. Je weet niet hoe, je hebt geen tijd. En je weet niet wat de mensen leuk vinden.
We snappen het.
Het inrichten en beheren van je onlinekanalen kan zomaar een bezoeking zijn. Maar we leven nou eenmaal in een maatschappij waarin de sociale media een belangrijke informatieve rol spelen.
Je kunt het leren!
Dat is het goeie nieuws. Want het is best lastig. Maar zó erg als hierboven is het nu ook weer niet.
Met onze trainingen leer je hoe je jouw social media inricht. Hoe je het op een effectieve manier verder uitbouwt, en hoe je ervoor zorgt dat je zoveel mogelijk beweging, aandacht en verkoop genereert.
Je vergroot je naamsbekendheid. Je creëert een achterban, met zoveel mogelijk fans die jouw nieuwe boek willen lezen, en kopen.
Sociale media vormen een belangrijk deel van de marketing rondom jouw boeken, en van het bouwen aan jou als merk.
Ter zake doende online aanwezigheid is een voorwaarde als je in beeld wilt komen en blijven van lezers, uitgeverijen en boekinkopers
Onze social mediatrainingen zijn er voor zowel beginners als gevorderden en we behandelen verschillende platforms.
TikTok en Instagram, Facebook en LinkedIn verschillen nogal van elkaar. Elk van deze media vraagt een andere aanpak.
Bovendien zijn niet al deze online-kanalen voor iedereen even belangrijk.
Onze social media-expert
Denise Stadman verzorgt de
Schrijvers op Socials-trainingen samen met mij.